歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (135) 海洋公園之旅
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 4月 09, 2007

(135) 海洋公園之旅

復活節假期的最後一日,我們繼續約表姐妹去玩, 不過今次的對象係Sammi, Katie 同QQ, 而地點就係海洋公園.
我們約了在正門入口集合, 點知一到達就發覺有點兒不對勁, 整個海洋公園人山人海, 好似去了維園的年宵市場咁, 我們只是去了幾處地方--海洋館, 鯊魚館, 海洋劇場和搭了纜車. 大部份時間都係排隊和慢步(因為實在太多人啊!). 不過我們都好開心, 因為見到好多各式各樣的魚和好得意的海豚海獅.

我們出發喇!
萱萱第一次坐纜車, 好刺激呀!
D鯊魚好犀利呀....
海洋劇場的表演好精彩.
Sammi同我們影的靚相.Sammi兩程纜車都同我們坐呀, Yeh!!!!!

4 則留言:

匿名 說...

咁高萱萱都唔驚,好勁呀!我好怕坐纜車呀!
不過你地三部車都好勁,人太多真都係要收起好d. 萱萱同幾位表姐相比真的好thin.萱萱要吃多d野呀!

萱萱媽媽 說...

係呀! 萱萱最"渣", 唔知點解食極唔肥!其他表姐仔就好吸收...

marukoyee 說...

媽媽好似瘦左喎!

萱萱媽媽 說...

媽媽好似瘦左? 幻覺0黎0架咋...