歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (133) 赤柱一日遊
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 4月 06, 2007

(133) 赤柱一日遊

今日約了桐桐表姐去赤柱遊玩, 赤柱已經面貌一新, 海邊長廊已經舖好了. 兩個小朋友在新的長廊上東奔西走, 玩得很開心.





以下係桐桐表姐幫我們影相, 水準如何?

3 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱對髮夾好靚!!(我都好似偷偷地戴過甘...嘻嘻)
萱萱同桐桐好似好好朋友甘呀!我想問,佢地平時有無用BB話黎傾計架呢?

萱萱媽媽 說...

係呀, 對髮夾大家都有戴過架...係咪成隻復活兔咁呢!
佢地好friend架! 其實桐桐好乖, 一見表姊妹就會抱抱, 又會拖手仔, 所以個個都好鍾意佢.
溝通方面, 仍然係以身體語言同眼神為主, 間中會用下外星話...呵呵...

匿名 說...

萱萱著直間好得意呀!好男仔呀!同咪d相影得幾得意呀!