歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (136) 又係迪士尼?!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 15, 2007

(136) 又係迪士尼?!

今日天氣真是很好, 最適合同女女影靚相, 但是我們又想不到好去處, 所以便去了女女最鍾意的地方---迪士尼樂園. 女女今日還玩了很多遊戲(小飛象, 木馬, Winnie the pooh), 又參與了雜技員的表演. 好精彩呀! 依家女女越來越懶行路,成日要媽媽抱抱, 就算我放了她落地地, 她都會極速跑到我面前, 先阻擋我的去路, 然後伸出雙手要我抱抱. 雖然媽媽抱到好攰, 但都好開心....

好開心呀! 雜技員請了女女一同表演呀!

攝於咖啡柸( 咖啡柸內其實還有一個幕後人員---媽媽)
好曬呀!

女女無端端擺了個"思考中"pose.

女女主動要求玩小飛象, 好大膽呀! 爸爸同女女一齊玩小飛象, 女女在有離心的部份才"驚驚", 其餘時間都玩得好投入, 真係叻女!
女女成個model咁...好靚呀....
女女玩到個面珠仔紅"bok bok", 真係cute呀!

8 則留言:

匿名 說...

真係好得意呀!
思考中的萱萱同大表姐好似呀!
另外木馬車上的萱萱都好得意呀!
見到萱萱成日去,我都有d衝動想去添....

萱萱媽媽 說...

其實迪士尼真係幾好玩, 可能女女每次去都玩得好開心的關係, 我都好鍾意去迪士尼.
那裡比我感覺好舒服, 好悠閒, 好適合小朋友去, 0黎緊的29號我地仲約埋其他表姐妹一齊再去玩添!

匿名 說...

你地3人行真多節目! 佩服!
Eunice

marukoyee 說...

hoho... Huen Huen 真係好 like 黒超 wor!! ^^J^^

萱萱媽媽 說...

為左個blog, 冇辦法啦!
哈哈!講笑咋...其實如果唔去街街, 女女真係會好悶, 因為佢星期一至五已經留係屋企.

不再thin的阿thiN... 說...

我今日都岩岩去完迪士尼!唔係話特別好好玩,但都OK呀,唔係D人講得甘差呀!因為人唔多,所以好舒服,唔迫人!最靚就係煙花,好近,好開心!值得再去!!

萱萱媽媽 說...

係呀! 對大人而言, 迪士尼真係冇特別好玩的玩意, 但裡面比人感覺好舒服, 好童話, 好和平, 好歡樂. 最重要係唔駛迫, 可以比萱萱四處走動.希望下次在迪士尼遇到你啦!

jaztamama 說...

終於都光明正大咁入到嚟留言啦!
呵呵!
都係多得亞huen媽永不言敗嘅精神鼓勵之下ja~
huen huen: 你要記住大個之後好似媽媽咁, 遇到挫折唔好隨便輕易放棄, 只要努力就會成功!yeah~

雀屎姨姨><