歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (140) 萱萱有架新單車
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 5月 02, 2007

(140) 萱萱有架新單車

其實萱萱近幾個月來每次見到人踏單車, 她都會指住"E E OrOr", 經過佢一輪的挑選, 萱萱終於擁有自己的單車了. 你睇佢今日踏單車時, 著住Joanne姐姐織比佢的小披肩, 幾神氣!
你睇下萱萱踏單車個樣, 幾神氣!

Joanne姐姐織比萱萱的小披肩呀! 好靚呀....

萱萱另一新玩意---泡泡槍, 佢真係識得玩架...

萱萱依家在遊樂場識得自己玩滑梯同捐山窿添!

7 則留言:

jaztamama 說...

對唔住呀萱, 雀屎姨姨見到呢個山窿,令我諗番起萱萱曾經仆親塊面仔嗰個情景啦.....

萱萱媽媽 說...

哈哈! 萱萱已經大個女, 克服左個心理障礙喇! yeh......

匿名 說...

萱萱就好啦,有三樣新野玩. 首先部單車好靚呀! 另外joanne織的披肩真係好靚呀!可惜只係比小公主. 泡泡槍...又好似幾好玩咁,不過小心每次玩完就要即時洗手呀!
唔知幾時又到我地同萱萱一齊上blog呢?

匿名 說...

萱萱好靚呀! 人靚著咩都靚過人... 幾時考慮下拍廣告?

marukoyee 說...

終於有新相啦!等咗好耐!! 萱萱攞住泡泡槍好得意呀!!!祝萱萱健康快樂!!

萱萱媽媽 說...

阿Jo: 係你織得靚咋, 多謝哂...
Man2: 萱萱揸槍原來都幾型仔架...

不再thin的阿thiN... 說...

一返香港,就急不及待上萱blog啦!!:D
萱萱好似大個左好多甘...因為D頭髮長左??哈哈!!JO件披肩好靚好靚呀!踩單車,好神氣!但係點解佢架單車仔好似好多野甘既?