歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (141) 萱萱大病一場
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 5月 12, 2007

(141) 萱萱大病一場

在上個星期日的零晨時份, 我們發覺萱萱發高燒, 當時大約102度. 第二天的早上, 我們已帶萱萱去看醫生, 因為沒有任何徵狀, 醫生給了我們退燒藥便叫我們回家觀察.

豈料, 到星期一的晚上, 萱萱竟然發高燒到105度, 我們即時帶萱萱去浸會醫院, 因為當時萱萱都幾精神同活潑, 當值的醫生又叫我們回家再觀察. 誰知, 到了翌日(星期二)的早上,我們發覺萱萱變得呆呆滯滯, 有點不妥, 於是我們又帶她去看醫生, 醫生建議為安全起見, 可入院作詳細檢查.就這樣, 萱萱就進入了她惶恐的48小時(3日兩夜)......

甫一入院, 照X-ray, 抽血, 驗尿, 打針, 吊鹽水, 抽鼻液.....一切一切已把我們的小萱萱嚇得驚惶失措, 還有, 每隔兩小時的護士檢查, 都令萱萱瞓唔安, 食唔落, 終日以淚洗面, 就像活恐怖世界一樣. 幸好到了星期四的上午, 終於雨過天晴, 証實萱萱患上玫瑰疹(其實大多數小朋友都會患上的, 只不過這次萱萱發燒得高了點). 同時醫生說萱萱可以出院了! 女女一聽到這個消息後, 竟然面上露出一絲笑容, 還即時向醫生同護士揮手bye bye.

現在, 女女已好得七七八八, 還跟爸爸玩一個新遊戲叫"Acrobat".
但是在另一方面, 萱萱亦患上了"住院後群症", 就係每逢一除衫沖涼便喊到七彩, 恐怕這個心病需要多點時間才能克服了.

萱萱出院後的相片首度曝光, 看看她面上的紅疹還未散去, 不過就已經完全退燒了.

出院後的第二日, 萱萱的體力經已回復過來, 以下就係佢同爸爸玩一個叫"Acrobat"遊戲的片段.

http://www.youtube.com/watch?v=D8mx_bL5jXU

6 則留言:

匿名 說...

好慘呀!萱萱今次入院真係令大家又擔心,又心痛,仲要爸爸媽媽以淚洗面添呀!
等萱萱好翻要再比更多好野比佢吃補翻.
祝萱萱身體健康.

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好番就好啦!!!
個acrobat,好勁ar!!萱萱勁,爸爸仲勁!!媽媽D吶喊助威聲更勁!!

匿名 說...

萱萱加油呀! 快啲好翻呀!

marukoyee 說...

蔭公.....萱萱面仔紅晒...
媽媽,唔好担心,希望萱萱快d好返,再現舞台!!

萱萱媽媽 說...

多謝大家的關心, 萱萱依家已經好了很多, 只剩下小部份疹未退. 我同爸爸總叫鬆一口氣!

jaztamama 說...

溫馨提示:
我家嘅琛兒媽媽話如果萱萱未打水豆針就快d打啦, 唔係又嚇餐死...