歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (143) 好耐冇見的Alice姐姐, 仲有......
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 5月 20, 2007

(143) 好耐冇見的Alice姐姐, 仲有......

今日Alice姐姐帶左一位特別嘉賓0黎探萱萱, 原來係Alice姐姐由台灣來的男朋友---小瑜哥哥.
本來打算一齊打bowling, 可惜因為太多人, 需要輪候很久, 所以臨時取消. 但是萱萱亦一盡地主之誼,為這位特別嘉賓載歌載舞, 逗得大家呵呵大笑!!!

3 則留言:

匿名 說...

可惜打唔到保齡呀!下次啦,等咪我呀!

jaztamama 說...

唔知亞萱嘅流利國語有冇大派用場呢?

不再thin的阿thiN... 說...

yeah, i want to play bowling too!!!!