歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (144) 夏日新look
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期四, 5月 24, 2007

(144) 夏日新look

自從萱萱上次大病之後, 終於等到沒有下雨的假期. 因為萱萱這幾天都嚷著要去見米奇, 所以今日萱萱以最fit的姿態反轉迪士尼. 踏入炎夏, 萱萱當然以小背心look示人, 係咪好有活力呢?

萱萱玩水的片段, click0黎睇下啦...

http://www.youtube.com/watch?v=T1ATIcYCXF4


萱萱依家影相, 開始識學人擺下甫士.



玩水已成為萱萱去迪士尼的最重要項目.

同鐵鈎船長合照
可愛熱褲look

4 則留言:

匿名 說...

好性感呀!不過玩水look的萱萱好得意呀!
我尤其喜歡第一套衫,但有時行下性感都幾吸引.

不再thin的阿thiN... 說...

huen huen is super cute ar!!!!!

萱萱媽媽 說...

cell, 係呀..阿女的玩水look好cute呀!
Thin, 好開心收到你的留言...

marukoyee 說...

萱萱玩水LOOK、好好笑阿!!
爸爸件漢堡神偷黑白間條衫都好正喎!!!