歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 4月 2007
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 29, 2007

(138) 大行動...大行動...

今個星期日(2007-4-29) , 我們約了三個表姐仔進行一次大行動---勇闖迪士尼, 雖然我們去過迪士尼好多次, 但是今次的感覺完全不同, 因為今次我們人強馬壯, 整個旅程簡直可以用瘋狂來形容, 想知點解, 睇0下相就明0架喇!

女女打工夫呀!
女女近來唔知點解成日覺得自己好大隻, 你睇佢個肌肉甫士... 嘩! 勁呀!

萱萱玩水玩到接近瘋狂的程度, 你睇佢玩到全身濕透, 仲同Sammi, Goofy鬥潑水添! 真係好驚女女會冷親呀!
女女一見Mickey同Minnie就撲過去, 開心到飛起....
睇下Katie表姐幾開心...

桐桐表姐因為帶病上陣, 所以唔可以玩得咁癲囉.
加勒比海盜呀...
睇下萱萱幾招積!

星期二, 4月 24, 2007

(137) Swing Swing Swing

女女近日學了個新字---Swing, 今日爸爸同女女Swing, 女女一D都唔驚, 仲要玩完又玩添! 快D Click黎睇0下個大膽妹妹...

http://www.youtube.com/watch?v=ZXp3I_Kttwk

P.S. 特別多謝"阿Jo"親手整了一件好靚好靚好靚的披肩比萱萱, 大家遲D就會在"可萱可點"見到架喇, 密切留意...

星期日, 4月 15, 2007

(136) 又係迪士尼?!

今日天氣真是很好, 最適合同女女影靚相, 但是我們又想不到好去處, 所以便去了女女最鍾意的地方---迪士尼樂園. 女女今日還玩了很多遊戲(小飛象, 木馬, Winnie the pooh), 又參與了雜技員的表演. 好精彩呀! 依家女女越來越懶行路,成日要媽媽抱抱, 就算我放了她落地地, 她都會極速跑到我面前, 先阻擋我的去路, 然後伸出雙手要我抱抱. 雖然媽媽抱到好攰, 但都好開心....

好開心呀! 雜技員請了女女一同表演呀!

攝於咖啡柸( 咖啡柸內其實還有一個幕後人員---媽媽)
好曬呀!

女女無端端擺了個"思考中"pose.

女女主動要求玩小飛象, 好大膽呀! 爸爸同女女一齊玩小飛象, 女女在有離心的部份才"驚驚", 其餘時間都玩得好投入, 真係叻女!
女女成個model咁...好靚呀....
女女玩到個面珠仔紅"bok bok", 真係cute呀!

星期一, 4月 09, 2007

(135) 海洋公園之旅

復活節假期的最後一日,我們繼續約表姐妹去玩, 不過今次的對象係Sammi, Katie 同QQ, 而地點就係海洋公園.
我們約了在正門入口集合, 點知一到達就發覺有點兒不對勁, 整個海洋公園人山人海, 好似去了維園的年宵市場咁, 我們只是去了幾處地方--海洋館, 鯊魚館, 海洋劇場和搭了纜車. 大部份時間都係排隊和慢步(因為實在太多人啊!). 不過我們都好開心, 因為見到好多各式各樣的魚和好得意的海豚海獅.

我們出發喇!
萱萱第一次坐纜車, 好刺激呀!
D鯊魚好犀利呀....
海洋劇場的表演好精彩.
Sammi同我們影的靚相.Sammi兩程纜車都同我們坐呀, Yeh!!!!!

星期日, 4月 08, 2007

(134) 重臨數碼港

距離對上一次去數碼港, 已經超過半年時間, 今次再帶萱萱去, 天氣比上次好, 終於有機會讓萱萱在廣闊的土地上奔跑玩耍. 萱萱還可以觸摸到一隻比她身型大好幾倍的狗狗(不過唔知佢係那個品種的狗, 如果大家知的話, 請留言告訴我). 女女一看見bird, 便指向天空上...好而耐冇出鏡的媽媽和爸爸. 你睇女女笑得幾開心...好溫馨呀!

萱萱摸摸一隻比她身型大好幾倍的狗狗....
女女與象仔合照...(是玩具的象仔呀!)
數碼港商場內有間書店, 女女自己乖乖坐定定看書.

星期五, 4月 06, 2007

(133) 赤柱一日遊

今日約了桐桐表姐去赤柱遊玩, 赤柱已經面貌一新, 海邊長廊已經舖好了. 兩個小朋友在新的長廊上東奔西走, 玩得很開心.





以下係桐桐表姐幫我們影相, 水準如何?

(132) 黑超特警

最近萱萱鍾意了戴太陽眼鏡, 成個黑超特警咁. 佢仲一戴就唔肯除下, 戴住來打功夫, 又戴住同Mickey Pilot玩! (Mickey Pilot係台灣的象仔哥哥送架, 依家已經成為萱萱的新寵兒了....)

萱萱同Mickey Pilot呀!

俾個飛吻大家先....

小心呀....萱萱起飛腳呀...隻腳指公好有力喎!
萱萱又搞爸爸部擴音器喇...