歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 5月 2007
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 5月 26, 2007

(145) 萱萱歲半喇...

萱萱歲半喇...不過今日我們唔係同萱萱慶祝, 而係同Sandy姨姨慶祝生日, 唔駛我講,大家都估到萱萱又同各位表姐妹玩作一團.


萱萱好有model feel 呀!


祝Sandy姨姨生日快樂!

星期四, 5月 24, 2007

(144) 夏日新look

自從萱萱上次大病之後, 終於等到沒有下雨的假期. 因為萱萱這幾天都嚷著要去見米奇, 所以今日萱萱以最fit的姿態反轉迪士尼. 踏入炎夏, 萱萱當然以小背心look示人, 係咪好有活力呢?

萱萱玩水的片段, click0黎睇下啦...

http://www.youtube.com/watch?v=T1ATIcYCXF4


萱萱依家影相, 開始識學人擺下甫士.



玩水已成為萱萱去迪士尼的最重要項目.

同鐵鈎船長合照
可愛熱褲look

星期日, 5月 20, 2007

(143) 好耐冇見的Alice姐姐, 仲有......

今日Alice姐姐帶左一位特別嘉賓0黎探萱萱, 原來係Alice姐姐由台灣來的男朋友---小瑜哥哥.
本來打算一齊打bowling, 可惜因為太多人, 需要輪候很久, 所以臨時取消. 但是萱萱亦一盡地主之誼,為這位特別嘉賓載歌載舞, 逗得大家呵呵大笑!!!

星期日, 5月 13, 2007

(142) 祝願天下母親: 母親節快樂!

因為今個母親節萱萱剛剛病癒, 所以不宜外出吹風. 我們只是在家中慶祝, 但是各姐妹都非常有心, 相約在奧海城吃晚飯慶祝. 而桐桐表姐更加上了我們家與萱萱玩到攬在一起. 晚上, 我們還與公公在會所拍照留念.

媽媽收到萱萱送的母親節禮物, 好心甜! 桐桐表姐與萱萱玩到攬在一起

公公與孫女們的合照
公公@女女們@孫女們的大合照

星期六, 5月 12, 2007

(141) 萱萱大病一場

在上個星期日的零晨時份, 我們發覺萱萱發高燒, 當時大約102度. 第二天的早上, 我們已帶萱萱去看醫生, 因為沒有任何徵狀, 醫生給了我們退燒藥便叫我們回家觀察.

豈料, 到星期一的晚上, 萱萱竟然發高燒到105度, 我們即時帶萱萱去浸會醫院, 因為當時萱萱都幾精神同活潑, 當值的醫生又叫我們回家再觀察. 誰知, 到了翌日(星期二)的早上,我們發覺萱萱變得呆呆滯滯, 有點不妥, 於是我們又帶她去看醫生, 醫生建議為安全起見, 可入院作詳細檢查.就這樣, 萱萱就進入了她惶恐的48小時(3日兩夜)......

甫一入院, 照X-ray, 抽血, 驗尿, 打針, 吊鹽水, 抽鼻液.....一切一切已把我們的小萱萱嚇得驚惶失措, 還有, 每隔兩小時的護士檢查, 都令萱萱瞓唔安, 食唔落, 終日以淚洗面, 就像活恐怖世界一樣. 幸好到了星期四的上午, 終於雨過天晴, 証實萱萱患上玫瑰疹(其實大多數小朋友都會患上的, 只不過這次萱萱發燒得高了點). 同時醫生說萱萱可以出院了! 女女一聽到這個消息後, 竟然面上露出一絲笑容, 還即時向醫生同護士揮手bye bye.

現在, 女女已好得七七八八, 還跟爸爸玩一個新遊戲叫"Acrobat".
但是在另一方面, 萱萱亦患上了"住院後群症", 就係每逢一除衫沖涼便喊到七彩, 恐怕這個心病需要多點時間才能克服了.

萱萱出院後的相片首度曝光, 看看她面上的紅疹還未散去, 不過就已經完全退燒了.

出院後的第二日, 萱萱的體力經已回復過來, 以下就係佢同爸爸玩一個叫"Acrobat"遊戲的片段.

http://www.youtube.com/watch?v=D8mx_bL5jXU

星期三, 5月 02, 2007

(140) 萱萱有架新單車

其實萱萱近幾個月來每次見到人踏單車, 她都會指住"E E OrOr", 經過佢一輪的挑選, 萱萱終於擁有自己的單車了. 你睇佢今日踏單車時, 著住Joanne姐姐織比佢的小披肩, 幾神氣!
你睇下萱萱踏單車個樣, 幾神氣!

Joanne姐姐織比萱萱的小披肩呀! 好靚呀....

萱萱另一新玩意---泡泡槍, 佢真係識得玩架...

萱萱依家在遊樂場識得自己玩滑梯同捐山窿添!

星期二, 5月 01, 2007

(139) 有朋自遠方來

等了很久, 媽媽的好朋友Garbo終於係日本返0黎喇, 不經不覺經已沒有見面超過兩年了, 今個五.一假期, Garbo帶同佢的女女(Elly), 仲有Rebecca姐姐(媽媽另一個好友)來探望我們. Elly雖然比萱萱小兩個月, 但就比萱萱足足大成兩個碼, 簡直係超級BB, 兩個面珠仔好得意! 媽媽同爸爸抱到唔捨得放手添...當然女女都係兩位姐姐面前表演了佢的拿手好戲---絲帶舞, 逗得大家好開心.
萱萱最近的至愛---佢張新私家梳化.
絲帶舞表演