歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (218) 芭蕾舞小妹妹
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 9月 02, 2008

(218) 芭蕾舞小妹妹

萱萱學習芭蕾舞有3個月了, 穿上芭蕾舞衣的女女好可愛, 現在也跳得不錯呀!








4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱自己都好滿意個造型甘喎~
用粉紅色CROCS來襯芭蕾舞裙仔,好得意呀~!

匿名 說...

我覺得佢對襪好長,而條裙好短.
我尤其喜愛她和妮妮那張相,好得意呀!

萱萱媽媽 說...

Thin, 你好好眼呀! 對粉紅色CROCS係佢的favourite...
cell, 女女好鍾意這幾隻福娃架, 所以影得好開心.

不再thin的阿thiN... 說...

CELL:奧運完了,但我還未認得邊個係妮妮... 哈哈...!