歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (220) 開學了
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 9月 06, 2008

(220) 開學了

9月1 日開學了! 萱萱展開了人生重要的一頁了! 萱萱第一天返學的女女非常開心, 完全投入了幼稚園的生活, 很喜歡上學! 這套就是萱萱開學日著的運動服, 很精神奕奕呀!

萱萱和嫲嫲好friend呀!

好錫萱萱的Kelly姐姐(右邊第一個)!



7 則留言:

匿名 說...

紅色果然好精神!
萱萱一個人站在人來人往的港鐡裡都幾得意.
萱萱,返學加油呀!

jaztamama 說...

咦?我好似係第一次見嫲嫲呢?!
亞萱著住件紅色運動衫好精神好精靈呀!
加油呀,萱萱~

萱萱媽媽 說...

多謝大家呀!
好開心女女好鍾意返學, 著住校服的萱萱成個大個哂,哈哈...

不再thin的阿thiN... 說...

嘩,萱萱好似收到開學大利是甘喎~
佢攬住書包個樣好滿足甘呀!

萱萱媽媽 說...

開學咁大件事梗係要派利是"賀一賀"啦!希望萱萱有一個好的開始!

marukoyee 說...

運動服, 好得意呀!!!!!

匿名 說...

運動服好醒目呀!