歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (222) 萱萱生活點滴(一歲至二歲)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 9月 23, 2008

(222) 萱萱生活點滴(一歲至二歲)

自從上次做了一本星加波之旅的相簿後,媽媽一直心癢癢想將萱萱1歲~2歲的生活點滴做成相簿。今次由揀選相片,整理至編排,足足花了大半個月才能完成了這本90頁的相簿。

這本相簿滿載萱萱由一歲至兩歲的生活點滴和我們一家的溫馨快樂回憶。

請大家到以下網址,一起分享我們的珍貴回憶(這是相簿的flash book版)

http://flashbook.ingtouch.com/970917rw2k/




每次翻開,都是好感動!

5 則留言:

匿名 說...

嘩,好靚呀!
估唔到你真的有咁多時間,我想做都做唔到!我真係要努力下.

萱萱媽媽 說...

Cell, 多謝你呀!

其實自從女女出世後, 我甚少看電視, 所以時間會多番些...
每晚食完飯後便幫女女洗澡--> 玩遊戲-->說故事 --> 待女女睡覺後就同爸爸傾偈
那大半個月, 我就將同爸爸傾偈的環節改為做相簿("開工"), 所以爸爸都悶左成大半個月啊!

不再thin的阿thiN... 說...

估唔到我都有份出現係萱萱相簿呀!!! :D
你係咪打算一年整一本呢?萱萱好幸福啊~~

萱萱媽媽 說...

我都希望一年整一本, 但要整一本相簿真係要好有心機和時間先得, 希望我可以堅持啦!嘻嘻!

匿名 說...

好靚呀, 點解無我架? 三歲那本最少有兩張有我呀...
linda