歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (219) 奧運馬術比賽-場地障礙賽
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 9月 02, 2008

(219) 奧運馬術比賽-場地障礙賽

8月15日我們一家三口往沙田觀賞奧運馬術比賽的場地障礙賽, 比賽非常非常精彩, 連女女都捨不得離開, 這場比賽有香港代表, 一齊看看吧!

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

BABA影相真係好掂!!

匿名 說...

mama影的也不錯呀!
不過原來囡囡d頭髮都幾長呀!

萱萱媽媽 說...

為左今次馬術比賽, 爸爸帶齊裝備, 佢真係影得幾好架.(等我一陣讚下佢先..hehe)

jaztamama 說...

爸爸而家真係好專業呀!
啲相好靚,完全catch到晒最fit嘅時候!
真係"lens for professional"呀~
=_=唉~我又諗起自己睇左嗰個
瞌眼瞓嘅盛裝舞步啦.....