歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (221) 中國國歌-義勇軍進行曲 ( 孩子版)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 9月 07, 2008

(221) 中國國歌-義勇軍進行曲 ( 孩子版)

十六日的北京奧運雖然已完滿閉幕, 但是萱萱心裡那團火還沒有熄滅, 你看看她唱國歌時是何等激昂呢!
(請注意, 可能因為受到奧運的賽事影響, 萱萱將歌詞改動小許, 至於那裡被改動, 請大家細心留意!)

義勇軍進行曲 ( 孩子版)

6 則留言:

marukoyee 說...

佢唱完既時候, 個表情好似有d怕醜呀! 呵呵!!

jaztamama 說...

我想問下萱萱最後一句係咪話:
[可唔可以睇下Hayley唱呀?]
hee><

萱萱媽媽 說...

To: Manman, 佢一d都唔怕醜0架, 只係係度整估做怪咋!

To: 雀仔, 係呀! 佢想睇番自己的片段! 睇完之後, 佢仲話自己唱得好好聽, 好搞笑!

不再thin的阿thiN... 說...

識得唱國歌,好厲害呀,係咪學校教架?
但最後的"澎澎澎"是什麼意思呢?

匿名 說...

好搞笑呀!遲d係咪又會講校歌呀!

萱萱媽媽 說...

國歌唔係學校教架!
純粹因為十六日的北京奧運每日都有國歌聽,
聽下聽下, 佢就識唱了!
最近電視播小小世界首歌, 女女又學識左了!
遲d錄比大家睇啦!
但最後的"澎澎澎"其實佢係唱:
"我們跑跑步,我們跑跑步,前進前進前進進"
因為萱萱唔識唱"炮火", 所以佢自己作左
"我們跑跑步",但都作得不錯, 因為同"前進"配合到!