歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (52) 萱萱病癒後的首度出擊(二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 8月 13, 2006

(52) 萱萱病癒後的首度出擊(二)




萱萱扯住媽媽D頭髮呀!好痛呀!

到返屋企沖涼時,萱萱仲未開心完!

6 則留言:

匿名 說...

沖涼時那張笑得好甜呀!

萱萱媽媽 說...

Hi Hi Joey, 多謝你的留言呀!好開心又多一個人支持"可萱可點"呀!
P.S.你的Blog整得好好呀!好精采!

匿名 說...

嘩!好靚女呀! 萱萱的笑客真係迷死人喇!!!!
你地日後有排擔心呢!

不再thin的阿thiN... 說...

你終於可以如願以償啦:就係同萱萱紮辮辮! (^_^)

匿名 說...

我覺得第一張的萱萱有d似你呀! 不過似媽媽都好靚d?嗎? 只係個樣似就夠呀! 你知媽咪幾..... 不過我相信媽咪都好比心機照顧萱萱呀! 係嗎?

萱萱媽媽 說...

CellCell, 其實我知自己真係幾論盡,我巳後唔會再迷哂落個電視Or其他無聊野度到0架喇!
(P.S. 因為媽媽我迷電視,有好幾次令我寶貝女女整親Or差點整親!嚇到我暈咁濟! 不過,為了女女,我現在正改善中)