歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (54) 萱萱第一次BBQ呀!(二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 8月 23, 2006

(54) 萱萱第一次BBQ呀!(二)

咁細個就玩煎煮飯仔?

萱萱, 不如我傳授D功力比你啦!如來神掌? 降龍十八掌?練成啦!多謝桐桐師傅! 等我萱萱錫你一啖啦!

3 則留言:

匿名 說...

係咪萱萱媽看得多神鵰的關係,連萱萱都識得打下掌呀! 好厲害,可以的話搵日同我這個古代人比試下功夫呀!

不再thin的阿thiN... 說...

勁呀!!
等我都練下功,強身健體都好呀ma! :P

萱萱媽媽 說...

好呀好呀! 約個時間比試0下先!