歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (55) 嘩!萱萱九個月大了!(一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 8月 26, 2006

(55) 嘩!萱萱九個月大了!(一)

Yeh! 又出發喇!




話咁快女女九個月大了! 我們今日成功遠征沙田(其實都只係半個鐘頭車程), 仲係Snoopy Land度留倩影添! 好開心呀!今日有好多人讚女女靚女,仲有Fan要同佢影相呀!

6 則留言:

匿名 說...

九個月,生日快樂呀!
時間真的過得很快,沒想到今天你會帶萱萱去沙田....勁.
頭先我同我二家姐一齊看,佢都話萱萱好可愛呀! 眼睛很似你,但主要都似老公.

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好似肥左d,仲得意過我上次見佢甘呀!!
btw,我昨日都係沙田呀...>_< 緣慳一面...唔開心!!!!!!

匿名 說...

萱萱好靚呀??

萱萱媽媽 說...

To: Cell,
多謝你同你二家姊呀!學宜(有冇寫錯呢?)都好得意呀!
TO: Thin,
承蒙大家愛護,萱萱係肥番少少lu...Yeh Yeh Yeh!!!
To: Su,
多謝呀!你多D上0黎Blog Blog玩啦!

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱幾時有個"酸梅嘴"架? :P

萱萱媽媽 說...

"酸梅嘴"??? 其實係因為飲0左D泳池水! Ha ha!!!