歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (58) 開心游水水
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 8月 28, 2006

(58) 開心游水水






萱萱今次係第二次游水, 上次我們冇影相,今次補番數!
萱萱玩得好開心,爸爸仲帶佢去小童池游水添!佢仲游得似模似樣, 真搞笑!

7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱D神情好大個呀!

萱萱媽媽 說...

"立"哂頭咁(用泳池水),好老積!

匿名 說...

不過佢好開心咁呀! 多d游水對萱萱都係件好事,不要好似我咁咁大個人都不懂游水.
加油,萱萱!

萱萱媽媽 說...

Yes!我地?多d游水,下次我仲?一?游添!

阿四 說...

萱萱立晒頭個得意樣好殺食呀~!超可愛呀~~

不再thin的阿thiN... 說...

我覺得哩,第2幅相既萱萱有少少似sammi甘呀...?!

萱萱媽媽 說...

Pen, 係呀!萱萱立晒頭個樣好型仔,好搞笑!
希望下次Function見到你啦!

Thin, 似Sammi?係咪我個Sammi呀!!好0野!