歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (57)會所影相相
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 8月 28, 2006

(57)會所影相相

公司同事阿婆專登為萱萱買的風扇仔,個我風扇套係我視手整0架!




見萱萱尋日咁乖乖,我地今日又同萱萱影相相。不過因為打算下午同萱萱游水,所以取景於屋苑內的會所。
公司同事阿婆專登為萱萱買的風扇仔,個我風扇套係我視手整0架!

5 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好多髮夾呀!!

萱萱媽媽 說...

靚唔靚呀!仲有好多好多呀,所以要多D瀏覽lor!

不再thin的阿thiN... 說...

我瀏覽得非常之密架la~
因為我都係萱萱fans仔呀ma~呵呵~
仲有,下次記得通知我地呢d fans仔萱萱既行程呀!!免得又近在咫尺,可惜緣慳一面!

萱萱媽媽 說...

Thank you! 我會早D通知你0架!See U!

匿名 說...

萱萱好勁呀! 人仔細細,但就坐係個長樓梯到,果然霸氣十足,但又不失可愛一面.