歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (59) 萱萱識叫爸爸喇!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 8月 28, 2006

(59) 萱萱識叫爸爸喇!

萱萱識叫爸爸喇!好叻呀!好開心呀!我仲開心到差點流眼淚(其實巳湧哂出來了,不過忍住唔喊出來!) 唔知女女幾時會懂得叫我媽媽呢?超期待!

Click 0黎睇0下萱萱叫爸爸的精彩片段啦!
SmileyCentral.com
http://www.youtube.com/watch?v=hTlPZ6J5TVo

7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

快架啦~唔駛心急! (^_^)

萱萱媽媽 說...

到時我驚我會開心到喊...hahahahaha...

匿名 說...

你今次沒喊,我估到萱萱叫媽媽時你先會喊出來吧.

不再thin的阿thiN... 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
不再thin的阿thiN... 說...

睇左短片啦~
叫左唔止一聲呀!!?死爸爸lor!
sherman,唔記得同你講,其實每次睇你個blog都好開心架,見證到人既奇妙!
由出世個日我地係醫院見到萱萱,到而家識叫人,真係好神奇同感動架!
期待9月9日同萱萱的聚會~ (^_^)

萱萱媽媽 說...

係呀!爸爸開心到不停Kiss萱萱!
講真,見住萱萱一日一日長大,由手抱到現在自行企企,我都?得好神奇!

marukoyee 說...

ほほほ。幾時叫姐姐(OR AUNTIE?)先?超超期待中。。。 YEAH!