歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 8月 2006
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 8月 28, 2006

(59) 萱萱識叫爸爸喇!

萱萱識叫爸爸喇!好叻呀!好開心呀!我仲開心到差點流眼淚(其實巳湧哂出來了,不過忍住唔喊出來!) 唔知女女幾時會懂得叫我媽媽呢?超期待!

Click 0黎睇0下萱萱叫爸爸的精彩片段啦!
SmileyCentral.com
http://www.youtube.com/watch?v=hTlPZ6J5TVo

(58) 開心游水水






萱萱今次係第二次游水, 上次我們冇影相,今次補番數!
萱萱玩得好開心,爸爸仲帶佢去小童池游水添!佢仲游得似模似樣, 真搞笑!

(57)會所影相相

公司同事阿婆專登為萱萱買的風扇仔,個我風扇套係我視手整0架!




見萱萱尋日咁乖乖,我地今日又同萱萱影相相。不過因為打算下午同萱萱游水,所以取景於屋苑內的會所。
公司同事阿婆專登為萱萱買的風扇仔,個我風扇套係我視手整0架!

(56) 嘩!萱萱九個月大了!(二)


0黎個姐姐就係萱萱個Fan呀!

好耐冇影全家幅了!你睇…萱萱高0左,爸爸瘦0左,都係媽媽犀利,Keep住咁肥!! 唉!!!我都唔知幾時會的起心肝減肥…

星期六, 8月 26, 2006

(55) 嘩!萱萱九個月大了!(一)

Yeh! 又出發喇!




話咁快女女九個月大了! 我們今日成功遠征沙田(其實都只係半個鐘頭車程), 仲係Snoopy Land度留倩影添! 好開心呀!今日有好多人讚女女靚女,仲有Fan要同佢影相呀!

星期三, 8月 23, 2006

(54) 萱萱第一次BBQ呀!(二)

咁細個就玩煎煮飯仔?

萱萱, 不如我傳授D功力比你啦!如來神掌? 降龍十八掌?練成啦!多謝桐桐師傅! 等我萱萱錫你一啖啦!

星期一, 8月 21, 2006

(53) 萱萱第一次BBQ呀!(一)

嘩!出發喇!
六叔公, 阿B舅父同阿細姨姨(少年版滔滔&肥版袁彩雲)為我們準備野食!

萱萱與桐桐玩得好開心呀!


我們又有新活動了!昨日(2006/8/20)我們前往六叔公的新居(錦繡花園)BBQ,見到公公、二叔公一家人、六叔公婆一家人、大姑婆、MayMay姨姨一家人同BB姨姨, 有些人打麻雀,有些人燒野食, 而萱萱與桐桐就玩玩具, 非常熱鬧, 真係玩得好開心!

星期日, 8月 13, 2006

(52) 萱萱病癒後的首度出擊(二)




萱萱扯住媽媽D頭髮呀!好痛呀!

到返屋企沖涼時,萱萱仲未開心完!

(51) 萱萱病癒後的首度出擊(一)

帶髮夾仔後, 係咪好靚靚呢?

第一次食日本料理(真係有份食0架!), 萱萱好開心呀! 仲同人Say Hello添!

小萱萱真的很心急,上星期才學曉企企(不用靠身旁的人或物件而自行企起來!)現在便想學行行及跳跳。這個百厭萱萱無時無刻都想向難度挑戰,真是小看一眼也不可!
自從萱萱在媽媽生日那天生病以後,今次才算是病癒後的首度正式復出, 我們當然要同萱萱慶祝一番!萱萱今日第一次食日本料理呀(地點係海港城的Miso, 萱萱仲四圍撩Waitress姊姊同隔離檯的姨姨玩添!)!(今次唔係齋睇0架, 真係有份食0架!) 雖然她只是吃了少少豆腐,但她巳經非常非常開心,興奮到手舞足蹈,差點兒連相片也影不到!
之後我們還在尖沙咀文化中心一帶影相相,D相影得好靚,好開心呀!