歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (119) 萱萱第一次食雪條的怪樣
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 2月 04, 2007

(119) 萱萱第一次食雪條的怪樣

每當萱萱試食一種新食物, 第一次食時佢都會有個怪樣, 無論好味定唔好味...好搞笑...一定要POST比大家睇0下!
http://www.youtube.com/watch?v=h-Zsn7aDPpk

4 則留言:

marukoyee 說...

hohoho....

好得意阿!!

萱萱媽媽 說...

係咪好搞笑呢! hohoho....
今日我們又再食, 但女女已經冇再出現這個傻豬樣了! (係第一次試食新食物先會出現架咋!真係好珍貴的片段...)

匿名 說...

但佢真的幾搞笑呀!不過唔好比佢吃咁多呀媽媽...會肚痛呀!

不再thin的阿thiN... 說...

勁cute!!!