歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (122) 古靈精怪俏萱萱 (一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 2月 09, 2007

(122) 古靈精怪俏萱萱 (一)

萱萱真係長大了好多, 依家同佢影相就表情多多, 有好多大家未見過的表情, 一齊睇下啦!
我要做Model
女女最近學識左leaves, 所以一見到就走埋去指比我們看.
睇下佢幾招積!
女女玩水水啊!

3 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱每次影相都好多表情,好老積,但見到真人,其實又仲係好細個,嘻嘻,果然係"古靈精怪俏萱萱"!

匿名 說...

都係個句..好得意呀!
可以的話我都想同囡囡一齊影多幾張相

萱萱媽媽 說...

真係唔知點解萱萱一上鏡就"老"哂!呵呵~
依家佢真係好好玩架, 表情多多, 又成日整古做怪, 下次見面一定要同大家影多d相相啊...