歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (121) 美女廚房
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 2月 09, 2007

(121) 美女廚房

萱萱最近除了閱讀之外, 對烹飪亦好感興, 所以爸爸就買左套Mickey廚房玩具俾女女. 佢玩得好開心, 仲餵爸爸媽媽飲湯湯添(當然係玩個種啦...)

3 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

下次我可唔可以試下美女萱萱的手勢呢?
~為食thin~

匿名 說...

好開心呀!囡囡仲學咪煮野食呀!
遲d應該會開舖添,到時爸爸要買收銀機比囡囡玩呀!
我當然都想做客人啦.

萱萱媽媽 說...

爸爸本來真係想買埋個收銀機架, 不過比我制止左咋! (P.S. 除左收銀機之外, 爸爸仲想買套餐車連餐枱添...)