歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (126)農曆新年篇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 2月 25, 2007

(126)農曆新年篇

今個農曆年,萱萱十分忙碌,初一、二、三都忙著拜年。因為天氣異常地熱,我只能換上短袖旗袍拜年。


大年初二早上,爸爸媽媽帶我到會所看醒獅表演,萬分精彩,令我非常雀躍。



姨姨、表姊妹到我家團拜,渡過了開心、熱鬧的年初二。



本來媽媽替我準備了另一款的過年服式,可是天氣太熱,著唔到,只能於過年前拍照給大家看。



4 則留言:

匿名 說...

嘩!阿囡會唔會好熱呀?但見到佢咁開心,應該都沒事.
點解萱萱睇醒獅個陣,個樣有d怪咁?
總結來講萱萱著乜衫都係咁靚呀!

marukoyee 說...

終於有新相啦!!!
着住旗袍仔,但未着鞋仔那副、好Q 阿!!

不再thin的阿thiN... 說...

係啦,做咩睇醒獅表演睇到甘呆既?係咪未瞓醒就俾媽媽搖醒左呀?可憐的小萱萱...
不過,萱萱著旗袍仔真係好靚!!!!!

萱萱媽媽 說...

哈哈,其實佢係睇得投入,睇到縐哂眉頭. 佢依家係屋企都玩舞獅架--同爸爸一齊拿住條黃色毛巾跳跳紮!