歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (155) 萱萱受傷了
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 7月 01, 2007

(155) 萱萱受傷了

你睇0下萱萱喊得幾悽涼,原來佢隻腳仔整損左, 似乎佢誇張左少少喎!

個傷口有成半cm長架....(女女依家仲成日指住個傷口添)

10 則留言:

匿名 說...

媽媽,點解會咁架?無事嘛?
萱萱近排好慘呀!
不過,個鏡頭真係捕捉得好好,雖然佢好淒涼樣,但係,依然好靚女呀! ^-^

不再thin的阿thiN... 說...

爸爸好殘忍啊!見萱萱喊得甘慘,仲係度影佢相!不過,又真係補捉得幾好既!!:P
萱萱無事呀MA?
小小傷口,等於歷練!萱萱,你要振作啊!!!

萱萱媽媽 說...

車...其實只係小小損左, 連佢自己都唔知自己整親架, 只不過係我地一話佢知一佢就即刻淚如雨下...你話係咪笑大人個口呀!!!

匿名 說...

唉呀~~陰公攞!!萱萱無事嘛!!
不果爸爸真係捕捉得好好呀!每一分每一秒多不會錯過!勁呀!

匿名 說...

原來係咁,真係唔知好嬲定好笑~~

匿名 說...

萱萱,佢哭成咁都影到佢咁靚,真係勁呀!等cell姐姐鍚番就唔痛呀啦.

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱喊既時候個咀仔好得意呀!!係一個倒轉的U形咀呀!!嘻嘻!!

萱萱媽媽 說...

係呀係呀, 超級倒轉的U形咀呀...所以爸爸忍不住要"立"相機影低佢...笑死我!

愛麗C 說...

好似真係好陰公喎,係咪媽媽又整親萱萱呀? (講笑JE..哈哈!)不過爸爸真係好抵死,人地喊得咁慘都仲影人相,叫媽媽幫萱萱打打爸爸啦!

萱萱媽媽 說...

幾時整親? 到依家都係一個....謎.其實今日個傷口已經好得七七八八喇...多謝哂大家的關心啊!!!