歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (162) YI HUEN
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 7月 21, 2007

(162) YI HUEN

期待已久, 等了接近一年, 一個屬於女女的車牌正式面世. 女女見到車牌唔同了, 即刻走向前去指手畫腳, 當我們向她解釋了箇中意思之後, 女女顯得非常興奮, 仲"挨"住個車牌, 擺甫士影相添!




7 則留言:

匿名 說...

恭喜哂!好感動呀!萱萱一定會感受到爸爸媽媽好愛佢~~

不再thin的阿thiN... 說...

個車牌好好呀!!萱萱以後一定會更加鍾意坐車車啦! ^^

萱萱媽媽 說...

萱萱依家每次見到個新車牌好開心, 仲會指指車牌之後再指指佢自己. 好搞笑!

匿名 說...

好開心呀!萱萱好厲害有自己的車.
她每次坐都應該很開心呀!

jaztamama 說...

真係恭喜哂!有錢亞太果然係唔同d架~>_<

marukoyee 說...

wowwwww.......好有型呀!!

匿名 說...

wa wa wa ging ging ar, Huen Huen!