歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (159) 繼續慶回歸
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 7月 02, 2007

(159) 繼續慶回歸

回歸假期的第二天, 因為萱萱每次在電視機看到"心繫家國"的短片, 都會非常入神, 所以我們今日就帶女女實地參觀金紫荊廣場. 一到達金紫荊廣場, 原本昏昏欲睡的女女突然間顯得異常興奮, 四處跑來跑去. 參觀完, 萱萱在渡輪已經睡著了. 之後我們又慣常去海運大厦Shopping, 還大有收穫添!


跑車女郎---法拉利在海運大厦展出, 女女叉起腰擺甫士.






女女的戰利品:消防車同BB手推車.

6 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

嘩,香車美人呀!!!!!!

jaztamama 說...

嘩~第一張同第三張相好似以前人地拍嗰啲沙龍照咁擺晒甫士跟住好似唔係好望鏡頭然後笑,好靚呀~
hee~第二張好有catwalk feel呢~!

匿名 說...

唔講我以為阿囡做左推銷女郎.
萱萱就好啦,有手信.第三張好靚呀!好有動感呀!爸爸好勁咁都影到.

marukoyee 說...

bb車好得意阿!!!

萱萱媽媽 說...

依家仲多埋個bb公仔, 女女成日推住架bb車四圍走,又餵bb公仔飲奶奶, 同"暗"訓覺.(用佢自己訓覺的方法---"mi"耳仔.

匿名 說...

我想話阿囡黑左呀!
媽媽要幫佢美白呀!