歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (157) 表妹出世了
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 7月 01, 2007

(157) 表妹出世了

表妹即係QQ的妹妹, 佢係6月25日出世, 7磅重, 個樣好似Stephen丈丈架! 星期六我們還去表妹屋企探她, 細表妹好得意啊!

7 則留言:

匿名 說...

嘩嘩嘩~~終於見到嘞!請代恭喜二家姐呀!!
張相影到萱萱同QQ好似好大個咁呀!

不再thin的阿thiN... 說...

嘩!!恭喜晒!!又增添一個家庭成員啦!!^^

萱萱媽媽 說...

加埋我們五姊妹, 一共11個女...Yeh...去toilet有排排隊!!^0^

匿名 說...

細表妹叫乜名呀?點解會哭呀?係咪肚仔餓呀?

萱萱媽媽 說...

未改名呀...佢真係肚仔餓想飲奶呀...

愛麗C 說...

Sherman, 我有去二家姐個網睇過,bb真係真係好似好似爸爸,好得意!
QQ都好得意,即刻變左大家姐,你地真係要破世界紀錄啦!所以你要加油生多個囡囡啊!

萱萱媽媽 說...

嘩, 再生? 我們打算收工喇! 生BB的重任交比大家...哈哈!