歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (164) 反轉迪士尼樂園酒店---餐廳篇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 7月 30, 2007

(164) 反轉迪士尼樂園酒店---餐廳篇

28日, 為媽媽即將來臨的生日作預早慶祝, 我們一如以往都係去左迪士尼, 但今次有點不同, 我們去了
迪士尼樂園酒店與米奇,米妮等作更更更更更更近親近的接觸.
女女甫一進入酒店的餐廳, 就開心到飛起, 以下萱萱的歡樂片段.












4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

PLUTO用條脷lam萱萱,好好笑呀!!!

萱萱媽媽 說...

係呀!PLUTO好搞笑架,成日走來"lam"萱萱, 笑死我們...

匿名 說...

米妮都好鍾意萱萱咁. 係咪因為囡囡的打扮幾似米妮呀?而且高飛都幾得意呀!
若果我係個d公仔都好鍾意同你囡囡玩呀!

萱萱媽媽 說...

可能女女比到反應米奇米妮佢地, 令佢地成日走過來同女女玩囉.