歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (158) 7.1慶回歸
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 7月 01, 2007

(158) 7.1慶回歸

在這個高興的日子, 我們當然帶萱萱去佢最鍾意的地方慶祝啦----迪士尼! 仲攞左個回歸10年的襟章留念. 同時還在那裡遇到媽媽的朋友阿Yui姐姐, 佢地仲讚萱萱條裙仔好靚.


與迪士尼大使阿Yui姐姐合照
迪士尼4人組見萱萱聽得好專心, 又拍手又點頭, 特別送左一首歌比萱萱. 萱萱依家可以用杯自己飲水喇!
女女與海盜look的Mickey合照後, 仲寒暄一番(女女問Mickey:點解你對鞋咁大0既?) 馬上英姿, 哈哈哈哈!

6 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

條裙真係好靚呀!!好似MINNIE甘!!哈哈!!

匿名 說...

真係好靚呀!今日應該好多人去了看熊貓,還多人去迪士尼嗎?馬上英姿好靚呀.

萱萱媽媽 說...

條裙仔真係好cute,是"傘"開的,好可愛,嘻嘻..
今日去迪士尼的人是多了,但裡面不太迫人, 可能d人去左搵盈盈樂樂...

愛麗C 說...

哇,好少見萱萱咁淑女look,媽媽多d幫萱萱著裙仔啦,人地女仔黎架嘛!佢第一張"回頭一笑"好正啊!

萱萱媽媽 說...

我都好鍾意第一張"回頭一笑"!今日我們又買左條裙仔比萱萱,遲D著比大家睇啦!

jaztamama 說...

好野~!萱萱終於游完龍舟水去左狄狄尼啦~佢真係越大越靚女, 笑容又燦爛, 仲好似成日都喺人群中跳舞跳得好開心咁, 我相信佢大個一定會好似媽媽咁成日笑同活潑開朗啫~!(雖然媽媽應該唔會喺人群中跳舞....)^o^