歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (25) 萱萱成功挑戰又一城
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 02, 2006

(25) 萱萱成功挑戰又一城





為証明我地真係去0左又一城, 我地專登係個宣傳牌度影相!
今日係星期日,我地三個又出動啦!今次的目標係又一城...
女女可能尋日打過針(白喉,百日咳及破傷風針)同食過小兒麻痺口服濟,今日仲有D呆呆地。雖然係咁,女女都好合作影了幾張靚相。

P.S. 女女尋日磅重只得6.32kg(佢兩個月時有成5.41kg0架), 由本來的中碼BB變成依家的細碼BB! 老實說,雖然好多人都安慰我同老公, 但始終針唔拮到肉唔知痛, 我地都控制唔到,真係好擔心0架。

5 則留言:

marukoyee 說...

最上只有媽媽好!!萱萱,快d乖乖肥dd,等媽媽唔好咁心痛!!乖乖!

佢對眼仔好似你!!亮晶晶 +O+

萱萱媽媽 說...

哈哈!!我都覺得女女越來越似我, 不過食量同身型就同我差好遠..........

匿名 說...

你又讚自己呀!
阿囡真係幾可愛呀!最重要是身體健康呀!

匿名 說...

萱萱好得意呀~
同媽媽bb個時餅印一樣呀 .... ^v^
萱萱話:
『唔好擔心啦~我會食多d 野架啦~
你睇欣宜BB個時幾細粒,
而家咪又係咁 ...』

哈哈~講笑~~
TOUCHWOOD TOUCHWOOD~~~

Dominic 說...

"好得意呀"... "好得意呀"... 在短短的幾分鐘, 皮質純已經在我既耳邊, 一路望住萱萱 BB 相, 一路重複咁講左超過十幾次啦... 哈哈! :P

萱萱 BB 的確好得意. 相信長大後一定會好似阿媽咁靚, 阿爸咁威.