歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (31) 復活節第二日,又有朋友仔0黎同我玩啦!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 4月 15, 2006

(31) 復活節第二日,又有朋友仔0黎同我玩啦!

Yona姊姊(你瘦左好多呀!好叻呀你! 你睇下我媽媽...)

Gloria姊姊, 你抱得我好舒服喎,唔駛驚啦!Candy姨姨同佢個女女-欣欣姊姊, 欣欣姊姊好得意好可愛0架, 睇下我同佢幾好傾!
今日係復活節假期的第二日,又有好多朋友仔0黎同我玩啦!佢地係我媽媽以前日立亞洲(HAS)的同事,都有出席我爸爸媽媽的婚禮0架! 佢地仲買左好多得意又好玩的玩具俾我,多謝你地呀!

沒有留言: