歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (30) 復活節第一日,好多姊姊哥哥黎探我呀!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 4月 14, 2006

(30) 復活節第一日,好多姊姊哥哥黎探我呀!

黎氏伉儷--- 純真同佢老公
Daniel 哥哥(萱萱影相時成個人"挨"住Daniel, 仲撟住佢隻手添!)

Median成員--Athena姊姊 (好耐冇見啦!媽媽同萱萱都好掛住呀)



呢將墊就係我表演的舞台喇!Show Time!

復活節快樂!我萱萱今日好開心呀!點解?因為今日係復活節假期的第一日,爸爸媽嗎媽唔駛返工,成日陪住萱萱。仲有好多姊姊哥哥0黎屋企同我玩!我仲表演0左反身同抬高頭係佢地睇添!
個個都讚我呀!

5 則留言:

匿名 說...

萱萱:嘩~~今日黎探我既哥哥姐姐個個都咁有型又靚女既~~媽咪,記住得閑叫佢地多D上黎屋企探我呀~~
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

不再thin的阿thiN... 說...

wah,效率好高呀!!甘快就擺左幅相上網!!
今日好開心呀,好彩因為去左奧海城玩,但又唔識搭車返屋企,跟住打電話問路,先至知道原來萱萱同爸爸媽媽係屋企玩緊,造就左athena姐姐可以出現係萱萱個網度呀!!
萱萱今晚好叻女,又成日笑,真係好得人鍾意!
萱萱,你要乖乖地呀,健健康康,肥肥白白,做一個人見人愛,車(BB車)見車載既可人兒呀~ (^0^)

萱萱媽媽 說...

嘩~~嘩~~皮質純同Thinthin姐姐都好犀利
0者,效率好高喎!多謝你地0黎同我玩呀!今日我同爸爸媽媽都好開心!真的啊!以後多D0黎啦!!

愛麗C 說...

媽媽,我都好有效率o架,唔係都唔知道thinthin姐姐偷偷地上左去睇萱萱呀,哼!激死!不過媽媽你真係好勁,個網愈整愈靚!

萱萱媽媽 說...

愛麗姐姐,我同你都一樣覺得我個媽媽好勁呀!哈哈!I Love Mama....
萱萱BB上