歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (29) 表姊Sammi教萱萱玩玩具
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 09, 2006

(29) 表姊Sammi教萱萱玩玩具



你睇表姊好錫我0架!



今日約0左表姊Sammi去飲茶,飲完茶後,表姊Sammi仲上來我屋企教我玩玩具添,好開心呀!
表姊Sammi好叻呀!

2 則留言:

匿名 說...

萱萱:噢~~我既螢幕初吻竟然比左表姐, 媽咪,我唔制呀!!!!

萱萱媽媽 說...

皮質純姊姊,多謝你咁支持我的網誌呀!我會多D叫媽媽更新架啦! 仲有多謝哂你同Dominic哥哥的禮物。你地真係好錫萱萱呀!
下次唔駛咁客氣啦!多謝哂!