歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (34) 3月11日婚宴之延續篇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 4月 23, 2006

(34) 3月11日婚宴之延續篇


新婚的Eunice & Felix(好Sweet呀!) 係"可萱可點"內出鏡率甚高的Susanne(多謝支持)
老閭娘(時裝界女強人)-Irene(好勁呀!)

大家仲記唔記得小萱萱係3月11日參加過一個盛大的婚宴呢?婚禮的主角(Eunice & Felix) 與當晚一同參加婚宴的Irene及Susanne今日來探萱萱喎!佢地仲帶埋當日結婚片段的DVD比我們看,真係又溫馨又感人,連萱萱都睇到眼定定,好開心。為了答謝大家來探萱萱,我們即場表演"娛樂萱之大翻身" 來娛樂大家,仲嬴得不少掌聲添!!
(註:小萱萱依家又EERR咁番今日的感想喇!)

2 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱人仔細細,但已經相識滿天下啦!!勁!!

萱萱媽媽 說...

其實都係多謝大家支持!多謝你們咁錫萱萱!