歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (33) 復活節假期的最後一日... 到迪士尼站一遊
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 4月 17, 2006

(33) 復活節假期的最後一日... 到迪士尼站一遊

往迪士尼的列車車廂,真係好靚呀!萱萱望到目瞪口呆!

萱萱著牛仔褸,係咪好型仔呢?


睇0下呢兩父女幾0岩Key!


時間過得真快,一連四日的復活節假期又到尾聲。我同爸爸帶住尋日的餘威,打算今日進軍迪欣湖 (出發前我們真係有點兒心雄)。
首先,我們乘搭地鐵,由奧運站前往迪士尼站(萱萱第一次搭地鐵)。到達後,在迪士尼站拍照留念,萱萱仲表現得又驚又喜,四處張望,過程非常順利。本想在餵奶後,乘Shuttle Bus攻入迪欣湖,點知萱萱竟然開心到忘記了肚仔餓, 唔肯飲奶。在無計可施的情況下,我們唯有放棄迪欣湖, 折返柏景灣。雖然今日我們末能攻陷迪欣湖,但我們會在不久的將來捲土重來。We will be back!!!!!!

沒有留言: