歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (35) 萱萱五個月大了!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期四, 4月 27, 2006

(35) 萱萱五個月大了!

萱萱依家坐係度洗白白啦!個頭”立”得型仔嗎?Rubber Duck

睇下Mickey同 萱萱隻手仔,好似好Friend咁喎。

今日(2006/4/26)我萱萱五個月大了。爸爸為萱萱影了幾張靚相留念,有與她最鍾意的Mickey, Minnie & Pluto的合照,也有洗白白照,一齊睇下啦!

3 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱係咪坐住高飛呀?
佢好似想帶埋米奇同米妮一齊坐住高飛遠走高飛甘呀~~哈哈~~

marukoyee 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
marukoyee 說...

huenhuen同mickey真係好似好friend咁wor!!
你睇佢左擁右抱幾似大富豪?HOHO