歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (60) 萱萱叫我媽媽呀!(超級開心呀)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 9月 03, 2006

(60) 萱萱叫我媽媽呀!(超級開心呀)





登登登登!!!萱萱昨晚叫我媽媽呀!
我開心到忍唔住流哂眼淚! 當時的情況係咁0既...
昨晚我們往商場買尿片片,途中我抱住萱萱, 順勢教她叫媽媽, 但一路上她只是四圍看看, 沒有多理會我。怎料,進入商場後萱萱忽然靜靜地望著我, 然後合上嘴巴,首先發出"UmUm"的聲音, 之後用力地慢慢的叫了兩聲"媽......媽"。嘩! 真係叫得好清楚架! 我即時開心喊了出來! 真係好感動,好開心~可能媽媽的發音比較難,萱萱昨日只係叫了這兩聲,不過我巳超級開心了!

到今日萱萱午睡起來時,扭計仔哭哭啼啼, 一見到我便撲過來, 一邊攬住我,一邊喊著"嗚嗚嗚...媽媽...嗚嗚嗚...". 雖然看見她眼淚汪汪, 但我卻非常非常開心, 總知就係由個心度笑出來!
(後來我將這件事告訴萱萱爸爸,佢好似好羨慕同妒忌我咁!哈哈!哈哈!)

P.S. 萱萱個樣係咪有D唔同呢?因為剪0左頭髮呀!仲係由爸爸親手操(剪)刀添!

4 則留言:

匿名 說...

我都鄧你開心....
媽媽真係辛苦你呀! 有沒有錄音呀!

爸爸好勁會剪髲呀!

匿名 說...

Wa.....おめでとう!!!

萱萱媽媽 說...

謝謝呀! (ありがとうね???)
因為事情?得好突然,錄0吾切音呀!下次錄?同大家分亨!Yeh!

不再thin的阿thiN... 說...

星期六可以表演一下叫爸媽絕技嗎?