歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (61) 萱萱 is No. 1
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 9月 03, 2006

(61) 萱萱 is No. 1

一聽到"Huen Huen is No. 1 ", 萱萱唔理三七二十一就即刻舉高雙手,笑死你!




今日同萱萱去遊戲室,有好幾個家長讚萱萱懂得多,又長得高,看似個一歲多的BB。等媽媽計一計萱萱學得的東西:
1) 高速爬爬
2) 痞低起身(完全冇頭暈)
3) 扶住梳化慢慢行
4) 叫爸爸 (之前發出的獅子吼等未計在內)
5)叫媽媽
6) 聽到Hello / Bye Bye, 懂得揮揮手
7) 會Shake Hand
8) 懂得Give me Five
9) You Jump, She Jump
10) 聽到歌仔會搖擺身體
11) 聽到"Huen Huen is No. 1 "會馬上高舉雙手嘻嘻笑
Wa! 好勁呀!Huen Huen is No. 1!!!

2 則留言:

匿名 說...

萱萱真係好叻,但不可以讚太多...
不過今次算呀! 萱萱叻叻呀!
第二時都叻過媽咪同爹d呀!

萱萱媽媽 說...

萱萱好搞笑0架,一讚佢,佢就再整多幾下,所以忍0吾住讚!0可0可!