歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (65) 萬眾矚目Hayley Lai 寫真集隆重登場!(一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 9月 17, 2006

(65) 萬眾矚目Hayley Lai 寫真集隆重登場!(一)

登登登登!一顆新的彗星經已誕生!Hayley Lai 寫真集隆重登場, 現在讓各位先睹為快,以下是部份精彩相片,請細心欣賞!(筍?要求,部份相片巳被削除)

6 則留言:

marukoyee 說...

呢張正正正!!好sexy!! hoho..

萱萱媽媽 說...

哈哈!其實仲有好多珍藏相0架,不過爸爸要打格仔先準出街,但今朝同事見到後又話打格仔唔好睇,所以筍眾要求將相抽起,下次見面我帶比你睇呀!

不再thin的阿thiN... 說...

果然係有女萬事足~
不過萱萱真係超級可愛!!!!!(^_^)
btw,天使仔個幅都好靚架!!可惜...太過性感...

匿名 說...

嘩!好彩我八卦返轉頭睇comments,如果唔係就錯過一個睇好??機會,嘜仲有sexy??相睇o架,如果唔係媽咪的同事可唔可以睇?呢? ? ? ? ? ?
如果可以就好啦!!!
我係珍珠媽呀。

萱萱媽媽 說...

珍珠媽,
Hahahaha....有得睇有得睇!我遲D Send比你睇呀!好得意架! 遲D你都帶珍珠妹去影番輯啦!

匿名 說...

可惜看唔到d打左格仔的相..可否提供晒相服務呀!