歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (69) 赤柱遊蹤 (二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 9月 23, 2006

(69) 赤柱遊蹤 (二)






4 則留言:

匿名 說...

好可愛呀!萱萱越來越靚呀!
又會咁好彩撞到qq呀!
我唔見撞到我.......其實我一個星期前都有去過赤柱...

匿名 說...

真係奇,萱萱成日出街都撞到親朋戚友或明星,佢真係有人緣la,可能係成日笑o既關係,每次見到佢o的相都係笑o既,唔似我o個珍珠成日張大個口得個窿.......所以我好鐘意睇Hayley o的相...........
珍珠媽字

marukoyee 說...

huen huen 同 媽媽真係好似?。我在huen媽面上只有看見?個字:?足!うふふ!

萱萱媽媽 說...

To: CellCell,
Hohohoho...下次出街時,等萱萱媽Send個SMS比你啦!

To: 珍珠媽
多謝支持呀!其實我萱萱好似珍珠咁大時成舊飯咁0架. 大大下就多0左笑,不過鏡頭後的佢其實幾扭計,仲越大越扭添!(因為佢知道爸爸媽媽緊張呀0麻!!)

To: 小米姐姐,
係呀係呀! 好多人都話萱萱越來越似我,好開心呀!講真,我依家每日一到放工時間就好開心,因為可以同女女玩!星期五就更加唔駛講啦!