歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (64) 九龍公園一遊
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 9月 17, 2006

(64) 九龍公園一遊

今日下午同萱萱去了九龍公園觀鳥,萱萱好開心呀,佢仲同黑頸天鵝、鴨仔Say Hello!萱萱仲偷食0左媽媽個雪糕筒添!


(爸爸強勁的臂彎又出現喇!)

4 則留言:

marukoyee 說...

係wor!! 小黎手筋都現晒!ははは。
HUEN HUEN 就好似MUMUM 咁為食。うふふ。

萱萱媽媽 說...

Yeh yeh yeh...爸爸好勁呀!
不過媽媽0既臂彎都唔弱...

匿名 說...

一落機就第一時間看下萱萱最新行情,原來萱萱同我一樣都係節目咁豊富...爸爸真係好大隻呀! 媽媽要小心d唔好整跌萱萱呀!

萱萱媽媽 說...

嘩!我老公都話你好捧場呀!一落機就上"可萱可點", 真係Thank you!!