歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (62) 作客原來真係"渣"D"0架!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 9月 09, 2006

(62) 作客原來真係"渣"D"0架!

今日我們去0左屯門Jazzy的新居玩呀,好開心呀!不過可能作客關係,萱萱明顯缺態。在多個閃光燈下表現有點兒怯場。但是仍然得到各位姐姐的支持和愛護,真係多謝哂!






3 則留言:

匿名 說...

萱萱好衰呀! 唔肯同我影相呀! 下次要係主場拍多幾張補返數.
不過佢個日真的辛苦晒,喊到我都唔忍心去抱佢.....希望下次快d再見呀!

不再thin的阿thiN... 說...

Cell,但萱萱喊個樣都好cute呀!!kekeee~~

萱萱媽媽 說...

萱萱個日真係好扭計, 可能下次主場會好D! 期待下次再同大家見面!