歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (63) 超人BB--萱萱決戰VS殺破狼--甄子丹
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 9月 10, 2006

(63) 超人BB--萱萱決戰VS殺破狼--甄子丹

超人BB—萱萱決戰VS殺破狼—甄子丹
地點: 數碼港
時間: 2006/09/10 3:00PM

今日我們一家三口遠征數碼港, 意想不到的是竟然遇上武林高手—有外號殺破狼之稱的甄子丹,小萱萱不知天高地厚,竟然想一試甄子丹的實力,最終唔夠打施展「音波功」(喊喊)逃走。以下係萱萱敗走前的合照。 為0左逗萱萱開心,我們帶0左萱萱買禮物同去數碼港艾美酒店度食Tea補番數!之後仲影0左好多靚相添!





7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

小萱萱成日都見到明星既??

萱萱媽媽 說...

係呀!好開心呀!甄子丹真人好有型0架,好nice nice, 佢仲親手抱過萱萱添,但可能佢肌肉太勁迫住萱萱,令到萱萱喊起來!

匿名 說...

媽媽下次拍得爸爸有型d好嗎,你看爸爸拍得你幾靚.
不過萱萱真勁成日都見到明星.

萱萱媽媽 說...

其實我巳經拍得好好啦!相裡面的爸爸巳經型仔過真人喔喎!哈哈哈!

marukoyee 說...

又見到明星!!!!
すごいね!!!

萱萱媽媽 說...

唔知下次會見到邊個明星呢?

匿名 說...

萱萱笑起來,對眼很靚呀!