歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: 4月 2006
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期四, 4月 27, 2006

(35) 萱萱五個月大了!

萱萱依家坐係度洗白白啦!個頭”立”得型仔嗎?Rubber Duck

睇下Mickey同 萱萱隻手仔,好似好Friend咁喎。

今日(2006/4/26)我萱萱五個月大了。爸爸為萱萱影了幾張靚相留念,有與她最鍾意的Mickey, Minnie & Pluto的合照,也有洗白白照,一齊睇下啦!

星期日, 4月 23, 2006

(34) 3月11日婚宴之延續篇


新婚的Eunice & Felix(好Sweet呀!) 係"可萱可點"內出鏡率甚高的Susanne(多謝支持)
老閭娘(時裝界女強人)-Irene(好勁呀!)

大家仲記唔記得小萱萱係3月11日參加過一個盛大的婚宴呢?婚禮的主角(Eunice & Felix) 與當晚一同參加婚宴的Irene及Susanne今日來探萱萱喎!佢地仲帶埋當日結婚片段的DVD比我們看,真係又溫馨又感人,連萱萱都睇到眼定定,好開心。為了答謝大家來探萱萱,我們即場表演"娛樂萱之大翻身" 來娛樂大家,仲嬴得不少掌聲添!!
(註:小萱萱依家又EERR咁番今日的感想喇!)

星期一, 4月 17, 2006

(33) 復活節假期的最後一日... 到迪士尼站一遊

往迪士尼的列車車廂,真係好靚呀!萱萱望到目瞪口呆!

萱萱著牛仔褸,係咪好型仔呢?


睇0下呢兩父女幾0岩Key!


時間過得真快,一連四日的復活節假期又到尾聲。我同爸爸帶住尋日的餘威,打算今日進軍迪欣湖 (出發前我們真係有點兒心雄)。
首先,我們乘搭地鐵,由奧運站前往迪士尼站(萱萱第一次搭地鐵)。到達後,在迪士尼站拍照留念,萱萱仲表現得又驚又喜,四處張望,過程非常順利。本想在餵奶後,乘Shuttle Bus攻入迪欣湖,點知萱萱竟然開心到忘記了肚仔餓, 唔肯飲奶。在無計可施的情況下,我們唯有放棄迪欣湖, 折返柏景灣。雖然今日我們末能攻陷迪欣湖,但我們會在不久的將來捲土重來。We will be back!!!!!!

星期日, 4月 16, 2006

(32) 復活節第三日,萱萱成功衝擊西沙茶座

一開車,萱萱就爭取時間休息,為今次行動養精蓄銳。成功衝擊西沙茶座,我同爸爸硬係要醫肚仔啦!萱萱好似好想食咁喎!


嘩!呢度D風景好靚呀!

今日我地三個又再出動啦!今次的目標係西貢的西沙茶座。
我地成功係半個小時內由奧海城衝入西沙茶座,肆無忌憚咁大吃大喝(可惜係要埋單0架)。萱萱仲0係現場表演5分鐘食5安奶奶的絕技(一口氣),相當精彩。
之後我地仲去0左西沙茶座對面的海灘影相留念添!

星期六, 4月 15, 2006

(31) 復活節第二日,又有朋友仔0黎同我玩啦!

Yona姊姊(你瘦左好多呀!好叻呀你! 你睇下我媽媽...)

Gloria姊姊, 你抱得我好舒服喎,唔駛驚啦!Candy姨姨同佢個女女-欣欣姊姊, 欣欣姊姊好得意好可愛0架, 睇下我同佢幾好傾!
今日係復活節假期的第二日,又有好多朋友仔0黎同我玩啦!佢地係我媽媽以前日立亞洲(HAS)的同事,都有出席我爸爸媽媽的婚禮0架! 佢地仲買左好多得意又好玩的玩具俾我,多謝你地呀!

星期五, 4月 14, 2006

(30) 復活節第一日,好多姊姊哥哥黎探我呀!

黎氏伉儷--- 純真同佢老公
Daniel 哥哥(萱萱影相時成個人"挨"住Daniel, 仲撟住佢隻手添!)

Median成員--Athena姊姊 (好耐冇見啦!媽媽同萱萱都好掛住呀)



呢將墊就係我表演的舞台喇!Show Time!

復活節快樂!我萱萱今日好開心呀!點解?因為今日係復活節假期的第一日,爸爸媽嗎媽唔駛返工,成日陪住萱萱。仲有好多姊姊哥哥0黎屋企同我玩!我仲表演0左反身同抬高頭係佢地睇添!
個個都讚我呀!

星期日, 4月 09, 2006

(29) 表姊Sammi教萱萱玩玩具



你睇表姊好錫我0架!



今日約0左表姊Sammi去飲茶,飲完茶後,表姊Sammi仲上來我屋企教我玩玩具添,好開心呀!
表姊Sammi好叻呀!

星期六, 4月 08, 2006

(28) 瑞士三角朱古力,連BB都想食。

三角朱古力可以考慮0下搵佢拍廣告喎!




原來真係有遺傳0架,你睇萱萱同媽媽一樣咁鍾意朱古力0架!!
(註:相中的三角朱古力當晚巳被媽媽一口氣食哂!)

(27) 坐唔定的百厭萱



我對鏡頭好敏感0架, 我一見到個相機就定哂0架喇!個擺甫士有型嗎?

扭計豬黎懿萱依家成日坐唔定,一食完奶奶就扯口水肩,又擰來擰去,心野想玩。唯有同佢影相,佢先至定番D咋!(因為掛住擺甫士嘛!)

星期三, 4月 05, 2006

(26) 舉啞鈴

萱萱都幾大力喎!

唷!舉啞鈴,好輕鬆之0麻,你睇我都唔辛苦。


小萱萱今日試舉啞鈴(其實係佢個攬枕), 你睇佢幾大力!
舉完啞鈴仲好開心添!