歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (70) 國慶假期去邊?
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 10月 02, 2006

(70) 國慶假期去邊?

今個國慶假期忙住做節,所以只係同左萱萱去Club House的遊戲室玩,不過正好給予女女大顯身手的好機會!點解?因為可以讓她四處"走" 動!真架!唔信的話,睇片啦!根據爸爸,萱萱可以自己行到大約3~4米遠!

「萱萱識行啦」Video全港首播 : http://www.youtube.com/watch?v=HCbnZOvGldU




3 則留言:

匿名 說...

好得意....連行路都好得意...

匿名 說...

好開心呀!萱萱真的行得好得意呀........
萱萱生日去disney的時候唔需要坐BB車啦,可能識得跑啦.O.K. LET'S GO, GO GO GO GO GO.........

萱萱媽媽 說...

佢依家剛剛學行,就以前自己好叻,佢頭先係屋企想跑添呀!真係名符其實的"末學行先學走"。不過真係好得意好搞笑呀!
珍珠媽, 好快趣就到珍珠媽妹0架啦!