歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (103) 再戰迪士尼(一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 12月 10, 2006

(103) 再戰迪士尼(一)

2006年12月10日(星期日), 我地又出動去迪士尼, 今次我們下午才出發, 玩了約3小時, 主力參觀幻想世界與明日世界, 仲同Clown(之前比過有clown的節目女女睇, 女女一見他, 就手舞足蹈起來)和巴斯光年影相添. 女女今次好似變成迪士尼人物咁, 有好多人同佢合照.. 女女真係好識?人, 每次合照完佢都送個飛吻比人!

又係我小萱萱呀! Hello!

攝於睡公主城堡前的一家三口溫馨照 近距離欣賞PARADE, 女女睇到眼都唔眨.
睡公主城堡前木橋, 萱萱唔駛人扶自己行呀...

小丑先生好厲害, 一邊影相, 一邊玩雜耍.

迪士尼的觀光火車.
等我幫手啦!

2 則留言:

匿名 說...

好得意呀! 或者下次等我有時間,我就私人織番件背心比萱萱著...一定更靚.

萱萱媽媽 說...

好呀好呀! 我代女女多謝你先呀!我諗一定好靚0者!