歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (104) 再戰迪士尼(二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 12月 10, 2006

(104) 再戰迪士尼(二)

明日世界
我地同巴斯光年影相呀!

女女一見到"UFO地帶"有水水噴出來, 就EERR, 又手舞足蹈表示著要玩玩. 玩完一次後仲要play again添! 睇佢兩父女玩得幾開心!
你睇萱萱幾英!

萱甘又"好開心"呀!

Parade時的花絮相

2 則留言:

匿名 說...

我都話阿囡會好鍾意玩這個水...
不過囡囡真的好開心...
sherman你去左邊呀!點解唔見你...

萱萱媽媽 說...

我要負責影相呀0麻! 冇我, 邊有咁靚0既相睇呢..嘻嘻..其實因為我有小小論盡, 為免滑倒, 玩水重任就交給爸爸囉...