歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (102) Christmas with Mrs. Claus
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 12月 04, 2006

(102) Christmas with Mrs. Claus

今日我地參加了第一個聖誕節活動, 現場有90個大小朋友一齊又唱又跳, 萱萱玩得好開心, 好投入. 我地仲同了Santa Claus & Mrs. Claus影相呀!

地點: 沙田麗豪酒店
活動: Christmas with Mrs. Claus
內容:每年聖誕節Santa Claus & Mrs. Claus都非常忙碌地為小朋友們準備聖誕禮物, 今年Santa Claus & Mrs. Claus決定作出一些改變: 將原本在冬季的聖誕節轉到夏季, 而他們就在冬季去旅遊. 因為小朋友們都不喜歡這個做法, 於是各位小朋友便聯名寫了一封信給Santa Claus & Mrs. Claus, 並一起往他們渡假的地方將信親手交給他們. Santa Claus & Mrs. Claus看完信件後, 決定將聖誕節轉回冬季, 還向孩子們道歉. 最後, 小朋友們與Santa Claus & Mrs. Claus一起歡度聖誕!

P.S. 今日仲發生了兩段小插曲:
(1) 明明係去沙田麗豪酒店, 但媽媽以為麗豪酒店係沙田新城市廣場旁邊(其實那間是帝都酒店), 仲叫爸爸將車泊在新城市廣場, 最終要再搭的士去麗豪酒店, 幸好沒有遲到.
(2) 專登將記憶卡的內容轉移往電腦內和為相機充電, 爸爸帶了相機但竟然忘記了將記憶卡放回相機內......幸好我們仍有另一部, 不過就錄不到短片!

女女睇得好開心呀!"哈哈哈哈"大笑!

比Santa Claus & Mrs. Claus的簽名信,我地"Hayley"都有簽名支持架!

萱萱玩到出哂介添, please stand behind the yellow line...

我地同Santa Claus & Mrs. Claus的合照.

4 則留言:

匿名 說...

嘩!好開心呀!第一個聖誕節活動,仲要咁開心有咁多小朋友一齊玩. 期待17日我地的聖誕party. 希望萱萱一樣咁開心. 咁萱萱有沒有拉聖誕老人的胡子呢?

萱萱媽媽 說...

哈哈, 好在佢乖乖忍手,否則實嚇親聖誕老人囉!好期待17日的party...呵呵!

不再thin的阿thiN... 說...

好鍾意Please stand behind the yellow line個幅!

萱萱媽媽 說...

哈哈! 個幅係我捕捉到架!Yeh!